Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro (2020.04-???) 252km » 110-02-271 ashika
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 55 Tfsi E Quattro (2020.04-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 110-02-271 ASHIKA

110-02-271 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny ASHIKA

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

110-02-271

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]244
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]58
Wysokość zabudowy69
Średnica zabudowy [mm]13
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001403251
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 110-02-271 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      45460-29315
TOYOTA      45470-29085
zamienniki:
44803
brak
SPIDAN
45434
brak
SIDEM
230496
brak
A.B.S.
G1-634
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 110-02-271 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 110-02-271 ASHIKA:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.