Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 dCi (JK03, JK04, JK1C, JK1G, JK1J, JK1K) (2006.01-???) 173km » DC83176 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Renault Espace Iv (jk0/1_) 2.0 Dci (jk03, Jk04, Jk1c, Jk1g, Jk1j, Jk1k) (2006.01-???) 173km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC83176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC83176 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numer części:

DC83176

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:25
średnica [mm]:57
Ograniczenia producenta:LUC

Status produktu: Normal
Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:25
średnica [mm]:57
Ograniczenia producenta:LUC

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC83176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC83176 HONDA ACCORD VII 1.8I, 2.0I, 2.0TD, 2.3 10/98 - 01/03 PRZÓD LEWY
numery OEM:
HONDA      45013-S1A-E01
HONDA      45013S1AE01

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC83176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.