Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-1341 elstock

Zacisk hamulca 86-1341 ELSTOCK

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1341

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-1341
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 1,3
nr EAN 5704651375801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1341 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,2-2,2 98-05 LE

Zacisk hamulca 86-1341 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Zacisk hamulca 86-1341 producenta ELSTOCK

OPEL

1605076, 1605114, 1605968, 542006, 542463, 93170598, 93171069, 93175248, 93176080, 93176621

numery OEM:
OPEL      1605076
OPEL      1605114
OPEL      1605968
OPEL      542006
OPEL      542463
OPEL      93170598
OPEL      93171069
OPEL      93175248
OPEL      93176080
OPEL      93176621
VAUXHALL      542006
VAUXHALL      93171069
VAUXHALL      93175248
VAUXHALL      93176080
VAUXHALL      93176621
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1341 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1341 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.