Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km » RX429806A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Cabriolet (ys3d) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX429806A0 FTE automotive GmbH

RX429806A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX429806A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały (4-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyLOCKHEED
parzyste numery artykułówRX429805A0
nr EAN4028569488646
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699027 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX429806A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX429806A0 LAND ROVER DEFENDER 90-, DISCOVERY I 89-98
numery OEM:
LAND ROVER      CAP5239
LAND ROVER      RTC4998
LAND ROVER      STC1962

Zastosowanie Zacisk hamulca RX429806A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.