Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia LYBRA SW (839_) 1.9 JTD (839BXI1A) (2000.09-2001.05) 110km » RX489899A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 1.9 Jtd (839bxi1a) (2000.09-2001.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX489899A0 FTE automotive GmbH

RX489899A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX489899A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowySUMITOMO
parzyste numery artykułówRX4898100A0
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
MateriałŻeliwo
nr EAN4028569489810
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8645032 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8845034 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945027 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX489899A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX489899A0 TOYOTA LAND CRUISER 84-97, LAND CRUISER 80 90-98
numery OEM:
TOYOTA      47750-60040
TOYOTA      47750-60070
TOYOTA      47750-60110
zamienniki:
J3212038
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145189
brak
SBS
342698
brak
KAWE
38108600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX489899A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.