Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T quattro (1997.02-2005.01) 150km » RX609856A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.8 T Quattro (1997.02-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX609856A0 FTE automotive GmbH

RX609856A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX609856A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX609855A0
nr EAN4028569498218
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8630005 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899076 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999030 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609856A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609856A0 MITSUBISHI CARISMA 99-06, ECLIPSE II 95-99, FTO 94-01
numery OEM:
MITSUBISHI      MB928411
MITSUBISHI      MR475868
zamienniki:
ADC44832
brak
BLUE PRINT
PF11246
brak
LPR
1301213038
brak
SBS
342205
brak
KAWE
38170700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609856A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.