Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2014.05-2016.08) 286km » TI-H26R japanparts
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2014.05-2016.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H26R JAPANPARTS

TI-H26R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-H26R
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H26R
TI-H26R
japanparts TI-H26R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-H26R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]244
Wysokość zabudowy72
Średnica zabudowy [mm]13,4
Gwint wewnętrzny [mm]M16X1,5
Gwint zewn. [mm]M10X1,25
nr EAN8052553155326
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H26R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-H26R PRAWA HYUNDAI GRAND SANTA FE,SANTA FE 12-
numery OEM:
HYUNDAI      56820-2W550
KIA      56820-2W050

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H26R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-H26R JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.