Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29226 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 MONROE

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29226

producent:

MONROE

Długość [mm] 320
Ciężar [kg] 0,640
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M14x1,5
Ilość na oś 2
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096503962
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) pasuje do: VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, POLO, POLO III CLASSIC, POLO/KOMBI 1.4-1.9D 11.95-01.04

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 producenta MONROE

VOLKSWAGEN

6K0422803F, 6K0422804C, 6K0422804F, 6K0422807E, 6K0422807F, 6K0422821D

numery OEM:
SEAT      6K0 422 807 E
SEAT      6K0 422 807 F
SEAT      6K0 422 821 D
SEAT      6K0422803F
SEAT      6K0422804F
VOLKSWAGEN      6K0 422 803 F
VOLKSWAGEN      6K0 422 804 C
VOLKSWAGEN      6K0 422 804 F
VOLKSWAGEN      6K0 422 807 E
VOLKSWAGEN      6K0 422 807 F
VOLKSWAGEN      6K0 422 821 D
VOLKSWAGEN      6K0422803F
VOLKSWAGEN      6K0422804F

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29226 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.