Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5033025 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033025 NK

5033025 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5033025

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

5033025

producent:

NK

Wymiar gwintu M10x1,25/M14x1,5
Długość [mm] 76,5
nr EAN 5703858828936
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033025 NK

KOĐC. DR. KIER. MITSUBISHI OUTLANDER/LANCER 06- LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033025 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033025 producenta NK

MITSUBISHI

4422A002, 4422A018, 4422A052, MN161077, MR548285

CITROËN

1607502480, 381774

PEUGEOT

1607502480, 381774

numery OEM:
CITROËN      16 075 024 80
CITROËN      3817 74
MITSUBISHI      4422A002
MITSUBISHI      4422A018
MITSUBISHI      4422A052
MITSUBISHI      MN161077
MITSUBISHI      MR548285
PEUGEOT      16 075 024 80
PEUGEOT      3817 74

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033025 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.