Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5034770 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034770 NK

5034770 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

5034770

producent:

NK

parzyste numery artykułów 5034769
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858647308
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034770 NK

KOĐC. DR. KIER. VW GOLF4/A3/BORA/BEETLE 98- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034770 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034770 producenta NK

AUDI

1J0422811B, 1J0422811D, 3A0422811B, 6R0423811A

SKODA

1J0422811B, 1J0422811D, 3A0422811B, 6R0423811A

VOLKSWAGEN

1J0422811B, 1J0422811D, 3A0422811B, 6R0423811A

SEAT

1J0422811B, 1J0422811D, 3A0422811B, 6R0423811A

numery OEM:
AUDI      1J0 422 811 B
AUDI      1J0 422 811 D
AUDI      3A0 422 811 B
AUDI      6R0 423 811 A
SEAT      1J0 422 811 B
SEAT      1J0 422 811 D
SEAT      3A0 422 811 B
SEAT      6R0 423 811 A
SKODA      1J0 422 811 B
SKODA      1J0 422 811 D
SKODA      3A0 422 811 B
SKODA      6R0 423 811 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 D
VOLKSWAGEN      3A0 422 811 B
VOLKSWAGEN      6R0 423 811 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034770 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.