Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI (2020.01-???) 150km » 0042.30 remsa
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 0042.30 REMSA

0042.30 Klocki hamulcowe - komplet REMSA

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numery handlowe:

20200, PCA004230

numer części:

0042.30

producent:

REMSA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyGirling
Długość [mm]98,3
Wysokość [mm]60,3
Grubość [mm]15,8
Ciężar [kg]1,275
nr EAN8427975001498
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0042.30 REMSA

numery OEM:
VOLVO      270163
VOLVO      2701639
VOLVO      271739
VOLVO      271739.5
VOLVO      2717395
VOLVO      2725661
VOLVO      272673
VOLVO      2726735
VOLVO      272831
VOLVO      272867
VOLVO      2728673
VOLVO      272873

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0042.30 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0042.30 REMSA:

Jacek, Piastów
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
Jacek, CHĘCINY
2025-08-03
 5/5
Ok
Piotr, Warszawa
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
Super klocki
Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Piotr, Warszawa
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
Marcin, Bydgoszcz
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.