Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W) (2009.01-???) 200km » 916904 ruville/fag
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d 4wd (v98w, V88w) (2009.01-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 916904 RUVILLE/FAG

916904 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RUVILLE/FAG

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

916904

producent:

RUVILLE/FAG

Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Długość [mm]: 326
Status produktu: Normal
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Długość [mm]: 326
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 916904 RUVILLE/FAG

numery OEM:
TOYOTA      45503-19085
TOYOTA      45503-29025
TOYOTA      45503-29105
TOYOTA      45503-29175
TOYOTA      45503-39015
TOYOTA      45503-39025
TOYOTA      4550319085
TOYOTA      4550329025
TOYOTA      4550329105
TOYOTA      4550329175
TOYOTA      4550339015
TOYOTA      4550339025

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 916904 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 916904 RUVILLE/FAG:

tomasz, nowy targ
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.