Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 116 621 topran

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621 TOPRAN

116 621 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN
topran 116 621
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621
761.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

116 621

producent:

TOPRAN

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
niewymagany zwrot starej części 
Nowa część 
Koła pasowe bez koła pasowego
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW AMAROK, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 2.0D 09.09-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

2H0422154A, 7E0422154E

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2H0 422 154A
VOLKSWAGEN      7E0 422 154E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 621 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.