Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 117 705 topran

Mocowanie amortyzatora 117 705 TOPRAN

117 705 Mocowanie amortyzatora TOPRAN

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

117 705

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
Strona zabudowy góra
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 117 705 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: SEAT TARRACO, SKODA KODIAQ I, SUPERB III, VW ARTEON, ARTEON SHOOTING BRAKE, GOLF VII, GOLF VIII, PASSAT B8, PASSAT B9, POLO VI, TIGUAN 1.0-2.0D 09.13-

Mocowanie amortyzatora 117 705 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Mocowanie amortyzatora 117 705 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

5Q0513353J

SKODA

5Q0513353J

numery OEM:
SKODA      5Q0 513 353J
VOLKSWAGEN      5Q0 513 353J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 117 705 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 117 705 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.