Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 07.37.120 trucktec automotive gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.37.120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

07.37.120

dla numeru OE 4B0 419 811 E
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOĐC. DR. KIER. VW A4/PASSAT 97- LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
VAG      4B0 419 811
VAG      4B0 419 811 B
VAG      4B0 419 811 C
VAG      4B0 419 811 E
VAG      4B0 419 811 F
VAG      4D0 419 801 L
VAG      4D0 419 811
VAG      4D0 419 811 A
VAG      4D0 419 811 B
VAG      4D0 419 811 G
VAG      4F0 419 811E
VAG      8E0 419 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.