Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 80km » DB4279 trw
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.3 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4279 TRW

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4279

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]40
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937322480
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4279 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: MAZDA 121 II, 2, 323 C IV, 323 C V, 323 F IV, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S IV, 323 S V, 323 S VI, DEMIO, MX-3 1.1-2.0D 08.89-06.15
numery OEM:
FORD      BW7Y26251
FORD      F2C612448
FORD      F2CZ1126A
MAZDA      B596-26-251
MAZDA      B596-26-251A
MAZDA      B596-26-251B
MAZDA      B596-26-251C
MAZDA      B596-26-251D
MAZDA      BW7Y-26-251
MAZDA      D102-26-251
MAZDA      D102-26-251A
MAZDA      DC2Y-26-251
MAZDA      F2C6-12-448
MAZDA      F2CZ1126A

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4279 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4279 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.