Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2014.05-2016.08) 286km » PMF549 trw
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2014.05-2016.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF549 TRW

PMF549 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PMF549

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937409174
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF549 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA I, THALIA II 1.2-1.9D 01.97-
numery OEM:
RENAULT      77 01 206 313
zamienniki:
H209080.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 024
brak
BREMBO
FHM1224
brak
FERODO
5785
brak
Car S.p.A (InterCar)
4005549
brak
GIRLING
823941
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF549 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.