Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 230 Kompressor (203.240) (2004.02-2007.08) 192km » V20-72-0486 vemo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 230 Kompressor (203.240) (2004.02-2007.08) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0486 VEMO

V20-72-0486 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-0486

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-72-0486

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Kolorniebieski
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Ilość biegunów2
Napięcie znamionowe [V]12
Długość [mm]940
Wysokość [mm]31
Wymagana ilość2
Długość przewodu [mm]905
Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Ilość połączeń2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Ciężar [kg]0,095
nr EAN4046001357176
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0486 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.4D/1.6 06.01-07.08
numery OEM:
BMW      34 52 6 756 385
BMW      6 756 385
MINI      34 52 6 756 385

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0486 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0486 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.