Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) (1990.12-1996.07) 205km » C2Y036ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma (f2_a, F1_a) 3.0 V6 (f17a) (1990.12-1996.07) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C2Y036ABE ABE

C2Y036ABE Klocki hamulcowe kpl. ABE
109.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

C2Y036ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]19
Szerokość [mm]132,2
Wysokość [mm]48
MateriałLow-Metallic
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyTRW
Techniczny numer informacyjny26136 190 1 5
Numer WVA26136
Liczba okładzin ciernych4
Długość opakowania [cm]15,2
Szerokość opakowania [cm]8,8
Wysokość opakowania [cm]8,4
Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]19
Szerokość [mm]132,2
Wysokość [mm]48
MateriałLow-Metallic
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyTRW
Techniczny numer informacyjny26136 190 1 5
Numer WVA26136
Liczba okładzin ciernych4
Długość opakowania [cm]15,2
Szerokość opakowania [cm]8,8
Wysokość opakowania [cm]8,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C2Y036ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: JEEP WRANGLER IV 2.0-3.6 09.17-
numery OEM:
JEEP      68385238AA
JEEP      68385238AB
JEEP      68385238AC

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C2Y036ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.