Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Piaggio SKIPPER Skipper 125 LX (M12) (1998.01-1999.12) 13km » CZH1633 abe
wybrany samochód: 
Piaggio Skipper Skipper 125 Lx (m12) (1998.01-1999.12) 13km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1633 ABE

CZH1633 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1633
147.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1633

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1632
Średnica tłoka [mm]45
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1632
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1633 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY II 2.5D/4.0 11.98-06.04
numery OEM:
LAND ROVER      SEG000030
LAND ROVER      SEG000030E
zamienniki:
F 44 031
brak
BREMBO
83-1554
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1633 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1633 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.