Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco X-WAY AD200X40P MY24 (2023-???) 400km » CZH1693 abe
wybrany samochód: 
Iveco X-way Ad200x40p My24 (2023-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1693 ABE

CZH1693 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1693
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1693

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]325
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]325
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1693 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: BMW 3 (E46), X3 (E83), Z4 (E85), Z4 (E86), MG MG ZT, MG ZT- T, ROVER 75, 75 I 2.0-4.6 02.99-12.11
numery OEM:
AUSTIN      SEG000040
BMW      34 11 6 750 150
BMW      34 11 6 765 882
BMW      6 750 150
BMW      6 765 882
BMW      SEG000040
OPEL      SEG000040
ROVER      SEG000040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1693 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1693 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.