| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rok prod. od | 200801 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Rok prod. od | 200901 |
| Grubość [mm] | 0,25 |
| Szerokość [mm] | 75 |
| Długość [mm] | 78 |
| nr EAN | 8427769944604 |
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| Rok prod. do | 2010.04 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 788 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 780 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 784 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 786 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Materiał | Aluminium |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z czujnikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez bypassu podciśnieniowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z elektroniką |
| Rok prod. od | 2010.04 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 692 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 780 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 784 |
| TECDOC-Nr silnika | M9R 786 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Materiał | Aluminium |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z czujnikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez bypassu podciśnieniowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z elektroniką |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| TECDOC-Nr silnika | 20888 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| TECDOC-Nr silnika | 25139 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| TECDOC-Nr silnika | 25140 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Data produkcji do | 12.04.2010 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| Numer silnika od | C015660 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| TECDOC-Nr silnika | 25143 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Data produkcji do | 19.10.2010 |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii egr, zawór recyrkulacji do Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07)
produkowanego od 2006.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii egr, zawór recyrkulacji do Opel VIVARO A Autobus (X83)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na egr, zawór recyrkulacji do Opel VIVARO A Autobus (X83) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel
z rocznika od 2006.08, i mocy silnika 114 KM
.