| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Strona zabudowy | Strona sprężarki |
Status produktu: Normalny
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Obudowa przepustnicy |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72,6 |
| Grubość [mm] | 3,5 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| Rodzaj zaworu | Zawór zwrotny |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Numer podwozia od | 4G-B-000 001 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0096 |
Status produktu: Normalny
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| TECDOC-Nr silnika | 24960 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| TECDOC-Nr silnika | 25667 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
| TECDOC-Nr silnika | 25666 |
Status produktu: Normalny
| Kształt | Oring |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| Grubość [mm] | 3 |
| Kształt | okrągły |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| średnica zewnętrzna [mm] | 61 |
Status produktu: Normalny
| Wyposażenie pojazdu | do poj. z elektryczną pompą powietrza wtórnego |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro
produkowanego od 2011.03 do roku 2018.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 310 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C7 (4G2, 4GC)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 2011.03 do roku 2018.09, i mocy silnika 310 KM
.