| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | ADR 500 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | APT 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Numer silnika od | ARG 020 001 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5x22 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Status produktu: Normalny
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
Status produktu: Normalny
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | ADR 500 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | APT 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Numer silnika do | ARG 020 000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 26x1,5x16 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| dla numeru OE | N 043 854 1 |
| nr EAN | 4027816194224 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| Numer silnika do | 020 000 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Numer silnika do | 500 000 |
| Długość [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Jakość/Klasa | 5.8 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| dla numeru OE | 059 103 193 |
| nr EAN | 4027816192947 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13776 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| TECDOC-Nr silnika | 13775 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| Numer silnika od | 020 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| TECDOC-Nr silnika | 241 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Numer silnika od | 500 001 |
| Długość [mm] | 29,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | N 908 132 02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816153740 |
Status produktu: Normalny
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| Numer silnika od | 500001 |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| Numer silnika od | 020001 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 22 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Długość całkowita [mm] | 30 |
| Rozmiar klucza | 19 |
Status produktu: Normalny
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| kod | ADR Q |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| Numer silnika do | 500000 |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| kod | APT Q |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| Numer silnika do | 020000 |
| Materiał | Aluminium |
| średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Kształt | Wersja A |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro
produkowanego od 1996.01 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 1996.01 do roku 2001.09, i mocy silnika 125 KM
.