
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Typ skrzyni biegów | MTX75 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Typ skrzyni biegów | B6 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Wysokość 1 [mm] | 13 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960330284 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.6 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.6 TDCi produkowanego od 2013.02
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2013.02, i mocy silnika 75 KM
.