
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| Kolor | szary |
| nr EAN | 4047024201309 |

| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| nr EAN | 3165143096253 |

| Długość przewodu [mm] | 658 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 906 |
| nr EAN | 5012759492802 |

| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |

| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Kod silnika | AFB, AKN |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Numer podwozia od | 8D-W-240 001 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 A S1 |
| nr EAN | 4027816325109 |

| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Rok prod. od | 199806 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Numer podwozia od | 8DW240001 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Rok prod. do | 199805 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Numer podwozia do | 8DW240000 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186628 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 745 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300186642 |

| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Rok prod. do | 199903 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Numer podwozia do | 8DX260000 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |

| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Rok prod. od | 199904 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Numer podwozia od | 8DX260001 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501635 |

| nr EAN | 8001063725802 |

| nr EAN | 8001063665009 |


| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Kod silnika | AFB |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| Rok prod. do | 200006 |
| alternatywny zestaw naprawczy | * |

| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |

| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |

| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| TECDOC-Nr silnika | 9517 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| TECDOC-Nr silnika | 11356 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Numer podwozia do | 8D-X-400 000 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | PI 0035 |

| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Rok prod. od | 199711 |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Kod silnika | AFB,AKN |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422540265 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.5 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.5 TDI quattro produkowanego od 1997.09 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1997.09 do roku 2001.09, i mocy silnika 150 KM
.