
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4047026507034 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 322 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300154146 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300723311 |

| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |

| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |

| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 124 |
| Punkt włączania [°C] | 116 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074311905 |

| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287088 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 028 906 081 |

| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. od | 199407 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Kod silnika | 1Z,AHU |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422541002 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| Punkt włączania [°C] | 125 |
| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650033881 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 (4A2) 1.9 TDI produkowanego od 1994.06 do roku 1997.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1994.06 do roku 1997.10, i mocy silnika 90 KM
.