Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » Silnik » Uszczelki » Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD (2000.11-2006.10) 69km
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 1.9 Td (2000.11-2006.10) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD (2000.11-2006.10) 69km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Kod silnikaWJY (DW8B)
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Numer pozycji do9974
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]62
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960154569
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA
Rodzaj gwintuGwint zmienny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowabez uszczelki przeciwpyłowej
Status produktu: Normalny
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Wysokość [mm]7,00
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]35,00
średnica zewnętrzna [mm]50,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]90,00
średnica zewnętrzna [mm]110,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S LD W
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Kod silnikaDW8B (WJY)
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]42,00
średnica zewnętrzna [mm]62,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
TECDOC-Nr silnika15310
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD produkowanego od 2000.11 do roku 2006.10

Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 69 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2000.11 do roku 2006.10, i mocy silnika 69 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.