Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » uszczelki » pierścień uszczelniający, simmerring Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (2001.06-2004.08) 107km
wybrany samochód: 
Citroën C5 I Break (de_) 2.0 Hdi (derhsb, Derhse) (2001.06-2004.08) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścień uszczelniający, simmerring Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (2001.06-2004.08) 107km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
Numer pozycji do10052
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]62
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960154569
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowySilnik
nr EAN3358960281920
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN3358960439086
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Numer pozycji od10053
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960519283
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]27
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Wysokość [mm]7,00
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]27,00
średnica zewnętrzna [mm]47,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]90,00
średnica zewnętrzna [mm]110,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S LD W
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Kod silnikaDW10ATED (RHZ)
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Kod silnikaDW10ATED (RHS)
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]42,00
średnica zewnętrzna [mm]62,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
TECDOC-Nr silnika20782
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) produkowanego od 2001.06 do roku 2004.08

Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 107 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën C5 I Break (DE_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën C5 I Break (DE_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2001.06 do roku 2004.08, i mocy silnika 107 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.