Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » uszczelki » pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 136km
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 136km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN3358960439086
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960519283
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]27
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych
nr EAN4041248850053
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
TECDOC-Nr silnika25887
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi produkowanego od 2011.02 do roku 2019.06

Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2011.02 do roku 2019.06, i mocy silnika 136 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.