Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » uszczelki » pierścień uszczelniający, simmerring Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) (2003.09-2009.07) 163km
wybrany samochód: 
Lancia Thesis (841_) 2.4 Jtd (841.axe1b0, 841.axh110) (2003.09-2009.07) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścień uszczelniający, simmerring Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) (2003.09-2009.07) 163km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]93
Średnica zewnętrzna 1 [mm]139,7
Średnica zewnętrzna 2 [mm]172
Wysokość 1 [mm]12
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
nr EAN3358960157638
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]31
średnica zewnętrzna [mm]41
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAW/BS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]45
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA/BS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]93
Średnica zewnętrzna 2 [mm]139,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]172
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuSP
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Wysokość [mm]12
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]45
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAB SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
TECDOC-Nr silnika19057
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
TECDOC-Nr silnika19058
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramką wspornika
Średnica wewnętrzna [mm]93
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) produkowanego od 2003.09 do roku 2009.07

Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia THESIS (841_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia THESIS (841_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia z rocznika od 2003.09 do roku 2009.07, i mocy silnika 163 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.