
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Długość [mm] | 573,7 |
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 26 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,5 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Ø pierścienia ABS [mm] | 81,5 |
| Długość 2 [mm] | 67,2 |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 85 |
| nr EAN | 7316574943319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii półoś napędowa do Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 T.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 T produkowanego od 1998.03 do roku 2005.10
Jeżeli twój Volvo dysponuje silnikiem o mocy 226 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii półoś napędowa do Volvo C70 I kabriolet (873)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na półoś napędowa do Volvo C70 I kabriolet (873) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volvo z rocznika od 1998.03 do roku 2005.10, i mocy silnika 226 KM
.