
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | 1AC |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | G0C |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Wyposażenie pojazdu | dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322937736706 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| dla numeru PR | 1N2 |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322938078126 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przekładnia kierownicza i pompa do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.0 TSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.0 TSI produkowanego od 2017.06 do roku 2019.12
Jeżeli twoja Skoda dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przekładnia kierownicza i pompa do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przekładnia kierownicza i pompa do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Skoda z rocznika od 2017.06 do roku 2019.12, i mocy silnika 110 KM
.