
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 14 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 114 |
| Wysokość [mm] | 13 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Wysokość [mm] | 16,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 70,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 159,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 179,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 840S RD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| TECDOC-Nr silnika | 16874 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Iveco DAILY III Autobus 35 S 13, 40 C 13, 50 C 13.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Iveco DAILY III Autobus 35 S 13, 40 C 13, 50 C 13 produkowanego od 1999.05 do roku 2006.05
Jeżeli twój Iveco dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Iveco DAILY III Autobus? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Iveco DAILY III Autobus w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Iveco z rocznika od 1999.05 do roku 2006.05, i mocy silnika 125 KM
.