
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła, opcjonalny |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Wersja | Ultra Quattro |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 37 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Typ skrzyni biegów | 0CX |
| Typ skrzyni biegów | 0CJ |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Kształt | Oring |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI quattro produkowanego od 2016.10 do roku 2020.02
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A5 (F53, F5P)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A5 (F53, F5P) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2016.10 do roku 2020.02, i mocy silnika 190 KM
.