
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| TECDOC-Nr silnika | 16343 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| TECDOC-Nr silnika | K9K 700 |
| Średnica [mm] | 54 |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050614600 |

| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Kod silnika | K9K 704 |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | ciemnoszary |
| nr EAN | 8435050623848 |

| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Kod silnika | K9K704 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Kod silnika | K9K700 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237320 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi (B/CB07).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi (B/CB07) produkowanego od 2001.06 do roku 2009.07
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 65 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2001.06 do roku 2009.07, i mocy silnika 65 KM
.