
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097054 |

| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Rok prod. do | 201308 |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Rok prod. od | 201309 |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620863 |

| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Kod silnika | CHPA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649970 |

| TECDOC-Nr silnika | CHPA |
| Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od | 5F-D-000 001 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |

| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650032907 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI produkowanego od 2013.02 do roku 2016.11
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON SC (5F5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON SC (5F5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2013.02 do roku 2016.11, i mocy silnika 140 KM
.