
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Rok prod. do | 200306 |
| nr EAN | 3165143176603 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| nr EAN | 8435050603369 |

| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Numer podwozia do | 9KX512000 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300163643 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Kod silnika | 1Y |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Numer podwozia od | 9KX512001 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Kod silnika | AEY/AYQ |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.9 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.9 D produkowanego od 1995.11 do roku 2004.01
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 64 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1995.11 do roku 2004.01, i mocy silnika 64 KM
.