
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zasilanie paliwem | dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z wewnętrznym filtrem paliwa |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 129 |
| Długość całkowita [mm] | 170 |
| Natężenie prądu do [A] | 6,2 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Ciśnienie [psi] | 50,75 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 (RD5FV8, RD5FNA).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 (RD5FV8, RD5FNA) produkowanego od 2009.04
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 156 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 III (RD_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 III (RD_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2009.04, i mocy silnika 156 KM
.