Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) (1992.11-1996.08) 126km » 71.2874 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 Glsi (e52a) (1992.11-1996.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2874 LAUBER

71.2874 Jarzmo zacisku hamulcowego LAUBER
lauber 71.2874
207.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

71.2874

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
Kolorczarny
sparowany numer artykułuBDA1069
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
Kolorczarny
sparowany numer artykułuBDA1069

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2874 LAUBER

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: AUDI A3, A4 B6, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF VI, JETTA III, PASSAT B7, POLO V, SCIROCCO III 1.2-3.2 07.01-05.22
numery OEM:
AUDI      1K0 505 435 M
AUDI      1K0 505 435 Q
AUDI      1K0615425L
AUDI      1K0615425R
SEAT      1K0 505 435 M
SEAT      1K0 505 435 Q
SKODA      1K0 505 435 M
SKODA      1K0 505 435 Q
VOLKSWAGEN      1K0 505 435 M
VOLKSWAGEN      1K0 505 435 Q
VOLKSWAGEN      1K0615425L
VOLKSWAGEN      1K0615425R

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2874 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.