Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TFSI quattro (2014.07-???) 230km » 77.3880 lauber
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tfsi Quattro (2014.07-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3880 LAUBER

77.3880 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3880
Zacisk hamulcowy 77.3880
77.3880
125.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3880

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
System hamulcowySUMITOMO
Średnica tłoka [mm]45
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
System hamulcowySUMITOMO
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3880 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS LX, TOYOTA 4 RUNNER V, FORTUNER, LAND CRUISER 200, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO 2.7-5.7 02.00-
numery OEM:
TOYOTA      47850-60070
LEXUS      47850-60070
zamienniki:
F 83 290
brak
BREMBO
8AC 355 397-731
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3880 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.