Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 FWD (EV0P, EV0U, EV11, EV12, HV0P, HV0U,... (2014.07-???) 163km » 77.4666 lauber
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 165 Fwd (ev0p, Ev0u, Ev11, Ev12, Hv0p, Hv0u,... (2014.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.4666 LAUBER

77.4666 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.4666
Zacisk hamulcowy 77.4666
77.4666
lauber 77.4666 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.4666 lauber
Zacisk hamulcowy 77.4666 lauber
Zacisk hamulcowy 77.4666 lauber
162.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

    Ocena:
numer części:

77.4666

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]45
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.4666 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY II 2.5D/4.0 11.98-06.04
numery OEM:
LAND ROVER      SEG000060
zamienniki:
F 44 030
brak
BREMBO
82-1554
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.4666 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.