Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 233km » 77.4861 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 3.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.4861 LAUBER

136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.4861

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
Średnica tłoka [mm]30
EAN5901321373505
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
Średnica tłoka [mm]30
EAN5901321373505
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.4861 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA IST, VIOS / SOLUNA VIOS, YARIS, YARIS VERSO 1.0-1.5 04.99-01.20
numery OEM:
TOYOTA      47730 52 041

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.4861 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.