Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo XC70 II (136) T6 AWD (2008.01-2016.12) 286km » 77.5211 lauber
wybrany samochód: 
Volvo Xc70 Ii (136) T6 Awd (2008.01-2016.12) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5211 LAUBER

179.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.5211

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321370726
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321370726
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5211 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      41001 00Q0K
NISSAN      41001-00Q0M
OPEL      44 19 942
OPEL      93167543
OPEL      93169543
RENAULT      41 00 150 70R
RENAULT      41 00 157 08R
zamienniki:
F 59 213
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5211 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.