Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 1.9 TDI (2000.11-2005.05) 130km » 5142 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 1.9 Tdi (2000.11-2005.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5142 LPR

5142 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5142
Cylinderek hamulcowy 5142
5142
lpr 5142 Cylinderek hamulcowy
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5142, C25864

numer części:

5142

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]12
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
nr EAN8032532018965
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5142 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET NUBIRA, SPARK DAEWOO LANOS, NUBIRA OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J 1.0-2.2D 09.95-
numery OEM:
OPEL      18044060
OPEL      21019205
OPEL      550011
OPEL      550157
OPEL      90581456

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5142 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5142 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.