Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Alfa Romeo 33 (907_) 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) (1991.06-1994.09) 90km » 063321044010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 (907_) 1.4 I.e. (907.a3a, 907.a3b) (1991.06-1994.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063321044010 MAGNETI MARELLI

063321044010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063321044010
Alternator 063321044010
063321044010

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321044, MAN286

numer części:

063321044010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]55
Ø koła pasowego [mm]84
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063127897
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
581200220000 Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063321044010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (12V, 55A, nowy z kaucją) pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, ALFA ROMEO AR 8, FIAT 131, REGATA, UNO, LANCIA Y10 1.1-2.8D 11.80-05.99
numery OEM:
FIAT      48008507
FIAT      4808502
FIAT      4808507
FIAT      77028550
IVECO      4808502
IVECO      4808507
zamienniki:
8EL 725 673-001
brak
HELLA
8EL 725 926-001
brak
HELLA
19025068
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
436586
brak
VALEO
0 120 488 284
brak
BOSCH
0 120 489 146
brak
BOSCH
0 120 489 334
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 063321044010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063321044010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.