Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM (937.AXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A) (2004.10-2010.03) 115km » 82-0652 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm (937.axd1a, 937.axv1a, 937.bxb1a) (2004.10-2010.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0652 MAXGEAR

82-0652 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0652

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0652

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]57
Szerokość wewnętrzna [mm]77,5
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
nr EAN5903364301057
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0652 MAXGEAR

ZACISK HAM. VW P. SHARAN/ T4 90-10 LE
numery OEM:
FORD      1110252
FORD      YM212 B119 CA
SEAT      7M3 615 123
VOLKSWAGEN      7M3 615 123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0652 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0652 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.