Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi 100 (FD0U, FD0V, FD3U, FD3V, FD8U, FD8V) (2003.10-???) 99km » RH01-0041 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci 100 (fd0u, Fd0v, Fd3u, Fd3v, Fd8u, Fd8v) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH

RH01-0041 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0041
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041
RH01-0041
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0041

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]206
Wymiar gwintuM14
Rozmiar gwintu 1M14X1,5
Rozmiar gwintu 2M20x1,5
sparowany numer artykułu39755 01
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]206
Wymiar gwintuM14
Rozmiar gwintu 1M14X1,5
Rozmiar gwintu 2M20x1,5
sparowany numer artykułu39755 01

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MAN TGE VW CRAFTER, GRAND CALIFORNIA CAMPER 2.0D/Electric 09.16-
numery OEM:
AUDI      2N0 423 811
PORSCHE      2N0423811
SEAT      2N0423811
SKODA      2N0423811
VOLKSWAGEN      2N0 423 811
VAG      2N0423811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.