Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco DAILY VI Furgon 33S12, 35S12, 35C12 (2016.04-???) 116km » PHB112 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 33s12, 35s12, 35c12 (2016.04-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW

PHB112 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHB112
Przewód hamulcowy elastyczny PHB112
PHB112
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHB112

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]360
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935300466
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 360mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, QUATTRO, VW GOLF I, SCIROCCO 1.1-2.2 02.74-09.91
numery OEM:
AUDI      171 611 701 A
AUDI      431 611 707 A
AUDI      433 611 707
AUDI      443 611 707
AUDI      443 611 775 C
SEAT      171 611 701 A
SKODA      171 611 701 A
VOLKSWAGEN      171 611 701 A
VOLKSWAGEN      433 611 707
VOLKSWAGEN      443 611 707
VOLKSWAGEN      443 611 775 C
zamienniki:
440019018109
brak
MAGNETI MARELLI
440019018505
brak
MAGNETI MARELLI
T 85 057
brak
BREMBO
330.50.2.0
brak
FTE automotive GmbH
SL 2849
brak
A.B.S.
03.5134-0332.3
brak
ATE
HBS4137
brak
QUINTON
9002112
brak
GIRLING

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.