Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I15034YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT Yamato

I15034YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I15034YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT
I15034YMT
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I15034YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 5900427550162
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, ECLIPSE, ECLIPSE III, LANCER IV, LANCER V, LANCER VII, LANCER VIII, MIRAGE IV 1.3-3.0 12.91-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT producenta Yamato

MITSUBISHI

4422A018

PEUGEOT

381774

numery OEM:
MITSUBISHI      4422-A018
PEUGEOT      3817 74

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15034YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.